Дисциплина - Педагогика: страница индекса материалов -204 Страница
- What makes many young people crazy about pop music and indifferent to classical;
- WELL COMPLETION AND WORкOVER OPERATIONS;
- WEB-сервера, назначение, принципы организации;
- Ways of showing partition.;
- Ways of expressing the subject;
- Ways of expressing the object;
- Ways of expressing attributes;
- VІ. Административно - хозяйственная работа;
- VIII. Проверка выполненных заданий;
- VIII. Проверка выполненных заданий;
- VIII. Подведение итогов урока. Рефлексия;
- VIII. Подведение итогов урока. Рефлексия;
- VIII. Подведение итогов урока;
- VIII. Подведение итогов урока;
- VIII. Подведение итогов урока;
- VIII. Подведение итогов урока;
- VIII. Конкурсные (программные) требования;
- VIII л е к ц и я: Фонетика да графика велöдöм.;
- VII. Утверждение и отмена результатов ГИА-9;
- VII. Требования к оформлению ВКР;
- VII. Проверка выполненных заданий;
- VII. Проверка выполненных заданий;
- VII. Проверка выполненных заданий;
- VII. Проверка выполненных заданий;
- VII. Проверка выполненных заданий;
- VII. Подведение итогов урока. Рефлексия;
- VII. Подведение итогов урока;
- VII. Подведение итогов урока;
- VII. Подведение итогов урока;
- VII. Организованный конец урока;
- VII. Организация и проведение конференции;
- VII. Методические указания для студентов;
- VII л е к ц и я: Коми кыв велöдан небöгъяс.;
- VI.Система мониторинга достижения детьми освоения основной общеобразовательной программы дошкольного образования;
- VI. Проверка выполненных паданий;
- VI. Проверка выполненных заданий;
- VI. Проверка выполненных заданий;
- VI. Подведение итогов урока;
- VI. Документация и ответственность;
- VI. ГАРМОНИЗАЦИЯ БАСА ГЛАВНЫМИ ТРЕЗВУЧИЯМИ;
- VI. Translate the following sentences into English observing the sequence of tenses and the rules of presenting reported speech. 4 страница;
- VI. Translate the following sentences into English observing the sequence of tenses and the rules of presenting reported speech. 3 страница;
- VI. Translate the following sentences into English observing the sequence of tenses and the rules of presenting reported speech. 2 страница;
- VI. Translate the following sentences into English observing the sequence of tenses and the rules of presenting reported speech. 1 страница;
- VI л е к ц и я: Улыс классын челядьöс велöдан стандарт да уджтас.;
- Verbs followed by either the gerund or the infinitive.;
- V.ОСОБЛИВОСТІ САМОСВІДОМОСТІ;
- V.Направленість особистості і соціальні здібності;
- V.Какое из данных предложений соответствует русскому.;
- V.Из данных предложений выпишите и переведите те, в которых сказуемое стоит в Passive Voice.;
- V. Упражнение на развитие мелкой моторики.;
- V. Упражнение на развитие мелкой моторики.;
- V. Узагальнення та систематизація знань;
- V. Работа с учебником (с. 60 -62);
- V. Представление и проверка контрольной работы;
- V. Письмо. Выполнение упражнений по подготовке детей к письму.;
- V. Переведите письменно 2, 3 и 4 абзацы текста.;
- V. Переведите письменно 1 и 2 абзацы текста.;
- V. Какое из русских предложений соответствует предъявленному английскому.;
- V. ГАРМОНИЗАЦИЯ МЕЛОДИИ ГЛАВНЫМИ ТРЕЗВУЧИЯМИ;
- V. Выполнение упражнений по развитию мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений по развитию мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики.;
- V. Выполнение упражнений на развитие мелкой моторики, VI. Итог.;
- V. Reading and comprehension;
- V уровень. Формирование словообразования глаголов;
- V стадия полового развития;
- V л е к ц и я: Коми кыв урок. Грамматика, гижанног.;
- Uuml;bersetzen Sie ins Deutsche.;
- Uuml;bersetzen Sie aus dem Russischen ins Deutsche.;
- Uuml;bersetzen Sie aus dem Russischen ins Deutsche.;
- Uuml;bersetzen Sie aus dem Russischen ins Deutsche.;
- Uuml;ben Sie die Betonung.;
- Useful Language for a presentation;
- Use these speech connections in your speaking practice.;
- Use the verbs in brackets in a suitable passive form.;
- Use the Present Simple, the Future Simple or the Future Continuous in the following sentences.;
- Use the Past Simple or the Past Continuous in the following sentences.;
- Use of the articles with nouns in some syntactical functions;
- Use modal verbs or their equivalents.;
- UNIVERSITY EDUCATION IN GREAT BRITAIN;
- Unit 4 Roman Roads in Britain;
- Tилкиджиев Н., “Качество на живот и щастие: европейски ренесанс на една традиция”,сб. Отвъд дисциплинарните (само) ограничения, УИ „Св. Климент Охридски”, С.,2006, с.122-144. 5 страница;
- Tилкиджиев Н., “Качество на живот и щастие: европейски ренесанс на една традиция”,сб. Отвъд дисциплинарните (само) ограничения, УИ „Св. Климент Охридски”, С.,2006, с.122-144. 4 страница;
- Tилкиджиев Н., “Качество на живот и щастие: европейски ренесанс на една традиция”,сб. Отвъд дисциплинарните (само) ограничения, УИ „Св. Климент Охридски”, С.,2006, с.122-144. 3 страница;
- Tилкиджиев Н., “Качество на живот и щастие: европейски ренесанс на една традиция”,сб. Отвъд дисциплинарните (само) ограничения, УИ „Св. Климент Охридски”, С.,2006, с.122-144. 2 страница;
- Tилкиджиев Н., “Качество на живот и щастие: европейски ренесанс на една традиция”,сб. Отвъд дисциплинарните (само) ограничения, УИ „Св. Климент Охридски”, С.,2006, с.122-144. 1 страница;
- Types of connection between an apposition and its headword;
- Type of obstruction and the manner of the production of noise;
- Transform into the passive voice. Pay attention to the phraseological units.;
- Traffic laws and enforcement;
- There are 11 mistakes in this text. Find and correct them.;
- The work of the vocal cords;
- The use of the indefinite article;
- The use of the definite article;
- The use of the agentive by-object;
- The United Kingdom. Geography and Climate;
- The Tense Forms of the Verb in the Passive;
- The tenor with a golden voice takes a look backward and forward.;
- The subjective construction with an infinitive;
- The Structural Types of Sentence;
- The State Opening of Parliament;
- The State Opening of Parliament;
- The Seasons and the Weather;
- The role of labour and production work in the process of education;
- The position of attributes;
- The paradigm of the verb in the present perfect continuous;
- The paradigm of the verb in the present perfect;
- The paradigm of the verb in the present indefinite;
- The paradigm of the verb in the present continuous;
- The paradigm of the verb in the past perfect continuous;
- The paradigm of the verb in the past perfect;
- The paradigm of the verb in the past continuous;
- The paradigm of the verb in the future perfect;
- The paradigm of the verb in the future indefinite;
- The objective with the infinitive construction;
- The objective with participle I construction;
- The objective participial construction with participle II.;
- THE NOVOSIBIRSK STATE CONSERVATORY OF MUSIC;
- The nominative absolute participial construction.;
- The linking function of word order;
- The infinitive as predicative;
- The Indefinite Tense (Review);
- The impact of mining and oil extraction on the environment;
- The Hand is really the heart of gesture.;
- The grammatical function of word order;
- The Grammatical Categories of the Gerund;
- The gerundial predicative constructions;
- The gerund and the verbal noun compared;
- The future in the past indefinite;
- THE FATHER OF RUSSIAN CITIES, NOVGOROD;
- The epidemic is spreading.;
- The emphatic and communicative functions of word order;
- The educational system of Ukraine;
- The compound verbal predicate;
- The compound nominal predicate;
- The complex sentence with an object clause;
- The complex sentence with an attributive clause;
- The complex sentence with an adverbial clause of time;
- The complex sentence with an adverbial clause of manner;
- The complex sentence with an adverbial clause of concession;
- The complex sentence with a predicative clause;
- THE BRITISH BALLERINA AT THE BOLSHOI THEATRE;
- The article is a form word that serves as anoun determiner.It is one of the main means of conveying the idea ofdefiniteness and indefiniteness.;
- The adverbial of condition;
- Text G Science and technology in Ukraine;
- Table the food items should be put. Use the expressions of opinion.;
- Suchen Sie im Text nach entsprechenden deutschen Informationen.;
- Subclasses of pronouns and their functions;
- Student Research Profile 2;
- Student portfolio for university clubs and Student Union;
- Structural classification of sentences;
- Stoff, der, -(e)s, -e - материал;
- Stellen Sie Fragen zum Text.;
- Stellen Sie Fragen zum Text zusammen.;
- Stellen Sie Fragen zum Text zusammen.;
- Stellen Sie Fragen zum Text zusammen.;
- Stellen Sie Fragen zum Text zusammen.;
- Stellen Sie Dialoge zu folgenden Situationen zusammen.;
- Standard classification of bits;
- ST PETERSBURG STATE MARINE TECHNICAL UNIVERSITY;
- Sprachformeln der Zustimmung;
- Spontaneous well deviation;
- Spelling rules of the verb forms with the suffix –ed;
- Spell out the following words.;
- SOME WAYS OF SENTENCE EXTENSION;
- SOME SPECIAL DIFFICULTIES OF ANALYSIS;
- SOME EXAMPLES OF BUSINESS LETTER;
- Social and Environmental Effects;
- Singular invariable nouns.;
- She) is. Show your attitude to what you are saying!;
- She was good at Physics last week.;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 9 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 8 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 7 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 6 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 5 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 4 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 3 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 2 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 10 страница;
- Setzen Sie die richtige Form des eingeklammerten Adjektivs ein. 1 страница;
- Service and supply companies;
- Semantisch-grammatische Funktionen;
- Semantic characteristics of the adverbial modifier;
- Selection of separator internals;
- Schreiben Sie aus dem Dialog alles heraus, was Sie uber Susanne erfahren haben.;
- RUSSIAN NOBEL PRIZE WINNERS;
- Russian family: What Is It Like?;
- Role in the Built Environment;
- Regular and irregular verbs;
- Read the poem by Robert Burns;
- Read the following text to find out how the writer prefers to travel and why.;
- Read and translate the text A;
- Read and translate into Russian.;