Дисциплина - Педагогика: страница индекса материалов -327 Страница
- The future perfect tense active 3 страница;
- The future perfect tense active 2 страница;
- The future perfect tense active 1 страница;
- The future indefinite-in-the-past tense;
- The future continuous tense active;
- The functions of the infinitive in the sentence.;
- The functions of the gerund in the sentence.;
- The functions of Participle П in the sentence.;
- The functions of Participle I in the sentence.;
- The formation of the Present Indefinite.;
- The formation of the Past Indefinite.;
- The for-to-Infinitive Construction.;
- The exercises below are meant to revise the intonation patterns you already know.;
- The educational system of Ukraine;
- The detached adverbial modifier.;
- The consonant is a sound in the production of which the air stream meets an obstruction in the mouth cavity and a certain degree of noise is heard.;
- The compound nominal predicate.;
- THE COLOURS SIDE 4* Сиде – 5;
- The Absolute Participle Complex;
- TEXT. ANNE MEETS HER GLASS;
- TEXT С. IN THE DINING-HALL;
- TEXT С. HOW TO GET A DEGREE;
- TEXT С. A VOYAGE ROUND EUROPE;
- Text G Science and technology in Ukraine;
- TEXT B. THE ENGLISH LANDSCAPE;
- TEXT B. CHOOSING IS NOT SO EASY AS IT LOOKS;
- TEXT B. A VISIT TO THE DOCTOR;
- TEXT A. SOME MORE GLIMPSES OF LONDON;
- TEXT A. HIGHER EDUCATION AND TEACHER TRAINING IN GREAT BRITAIN;
- TEXT A. DIFFERENT MEANS OF TRAVEL .;
- TEXT A. A VICTIM TO ONE HUNDRED AND SEVEN FATAL MALADIES;
- Ten novels and their authors.;
- Tempo I К. Дебюсси. Прелюдия;
- Synonyms within the following pairs differ by style. Point out which of them are bookish, colloquial or neutral.;
- SYLLABLE FORMATION. SYLLABLE DIVISION;
- Suppose he wrote toyou, wouldyou answer?;
- Subordinating conjunctions.;
- STUDIES OF WRITTEN ENGLISH;
- STUDIES OF WRITTEN ENGLISH;
- STUDIES OF WRITTEN ENGLISH;
- STUDIES OF WRITTEN ENGLISH;
- Student Research Profile 2;
- Student portfolio for university clubs and Student Union;
- Stoff, der, -(e)s, -e - материал;
- Sonnet Composed upon Westminster Bridge;
- Social Events and Ceremonies.;
- Siento mucho la muerte de...;
- SHOPPING FOR CONSUMER GOODS;
- Shopping for Consumer Goods;
- She was good at Physics last week.;
- Seven wonders of Bashkortostan;
- Seminar X. The Secondary Parts of the Sentence. The Object;
- Seminar II. In the Mysterious World of the English Article;
- Sea usted muy amable (de)...;
- Rondo Andante В. Моцарт. Соната № 18, финал;
- ROCYAapCTBeHHble рефОРМbI специального образования (1975 - 1990 гг.);
- REVISION EXERCISES ON THE VERBAIS;
- REVISION EXERCISES ON TENSE AND VOICE;
- REVISION EXERCISES ON MOOD AND MODAL VERBS;
- Reduction is a phonetic process of weakening, shortening or disappearance of sounds in unstressed positions.;
- Read the poem by Robert Burns;
- Read the following sentences, making different words logically stressed each time.;
- Read the following sentences expressing the attitudes suggested in brackets. Use them In conversational situations of your own;;
- Read the exercise paying attention to the differences in the articulation of the monophthongs and diphthongs.;
- Read and translate the text A;
- Re-word the given sentences, making all the necessary changes.;
- Quot;Что я узнала про дом Толстого.;
- Quot;Тема" или "отрезок"?;
- Quot;Выход за круг", или поиски истины;
- Put the verbs in brackets in the correct tense.;
- Puede(s) estar tranquilo(a);
- Present Simple (Indefinite) Tense;
- Predicative constructions with the gerund.;
- Practise the dialogue for test reading. Memorize and dramatize it.;
- Practise reading the joke several times.;
- Practice reading the sentences, paying attention to the intonation.;
- Position of the attribute.;
- Position of adverbial modifiers.;
- Political System of Ukraine;
- Plastilin», студия творческого развития;
- PHRASES AND WORD COMBINATIONS.;
- Phrases and Word Combinations.;
- PETIT BATTEMENT SUR LE COU-DE-PIED;
- Past Participle ( Participle II);
- Participle I (Present Participle);
- Paris sera toujours Paris...;
- P.S. Простите, это слово я сдержать не могу. В его замечаниях было сколько обиды|оскорбления|, грязи и несправедливости! У-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у-у! Ниагарский водопад отдыхает!;
- P.S. Не только веревки, но и дощечки на гробик|.;
- P.S. Жалко было выбросить хоть одно слово, оставила без изменений, добавила только свои комментарии по ходу действия рецензии.;
- Oрiєнтoвна структура прoфесiйнoї практики;
- Oxford Dictionary of English;
- Oslash; фондов социальной поддержки населения.;
- Order of Succession to the Throne;
- Open television international festivals and competitions of talents;
- One Morning in Victor Wicox's Life;
- One Morning in Robyn Penrose's Life;
- Obligatorisch - обязательный;
- Notwithstanding the success achieved by Napoleon in the initial stage of;
- NOTES ON SYNONYMS AND ANTONYMS;
- NON-FINITE FORMS OF THE VERB;
- No deje(s) de visitarme(nos);
- Morphological composition of nouns.;
- Molto allegro Л. Бетховен. Соната № 12, ч. II;
- Moderate. Tempo di Valse П. Чайковский. Серенада для струнного оркестра, ч. II;
- Mi amigo(a), mi novio(a), mi hermano(a), etc.;
- Malûmatîyên dîrokî, êtnografî û zargotinî derheqa bawermendîyên êzdîyan da;
- Make up a dialogue of your own, using some of the phrases of the dialogue above.;
- Make up a dialogue of your own, using some of the phrases from Ex. 10.;
- Lt;РАБОТА РЕЖИССЕРА С АКТЕРОМ>. БЕСЕДА С КОЛЛЕКТИВОМ ПРАЖСКОГО ТЕАТРА «Д-37» 30 октября 1936 года;
- Lt;О НЕКОТОРЫХ ВОПРОСАХ ПРОСТРАНСТВЕННОЙ КОМПОЗИЦИИ СПЕКТАКЛЯ> 1936 г.;
- lt;variant>объективтік талдау;
- lt;variant> Витторино да - Фельтре;
- Looking forward to seeing you,;
- London Museums and Art Galleries;
- Lo siento (mucho), (pero)...;
- Listen to the sentences below, mark the intonation. Practise reading them.;
- Listen to the replies and repeat them in the intervals. Start the fall high enough.;
- Listen to the replies and repeat them in the intervals. Make your voice rise from a medium level to a high pitch.;
- Listen to the conversation below. Mark the intonation and be prepared to comment on it. Practise reading the dialogue together with a partner.;
- Listen to a fellow-student reading the replies. Tell him (her) what his (her) errors in intonation are.;
- Lines Written by a Bear of Very little Brain;
- LIMAK ARCADIA 5* Белек – 4;
- Leisure-Time Activities (My Days Off and Holidays );
- Le(te) queda muy bien ese corte (de pelo);
- Le(te) deseo muchas felicidades, paz y prosperidad en el;
- Le patrimoine historique et culturel et les monuments;
- Le (te) invito (invitamos) a ...;
- KN – ваш порядковый номер в результатах Отборочного тура,;
- KIMEROS MA BICHE 5*/ KIMEROS PARK 5* Гейнюк – 5;
- Key examples to be memorized;
- Key examples to be memorized;
- Kê bi hêz e? – Кто могущественней?;
- J Нанизывание бус разного цвете;
- J Нанизывание больших и маленьких бус;
- IХ. 12 жылдық жалпы орта білім беру тұжырымдамасын іске асыру жағдайлары;
- IX. ФИО экспериментатора, подпись;
- IX. Состояние ручной моторики;
- IX. Совпадают ли цели обучения во всех известных вам;
- IX. Работа над антонимами и многозначнос тью слов.;
- IX. Подведение итогов занятия.;
- IX. Оргацізація навчально-виховного процесу;
- IX. Обследование понимание речи.;
- IX. Study Vocabulary Notes and translate the illustrative examples into Russian.;
- IV.Описание ценностных ориентиров содержания;
- IV. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ВЫПУСКНИКОВ, ОСВОИВШИХ ПРОГРАММУ БАКАЛАВРИАТА;
- IV. Формирование восприятия устной речи 5 страница;
- IV. Формирование восприятия устной речи 4 страница;
- IV. Формирование восприятия устной речи 3 страница;
- IV. Формирование восприятия устной речи 2 страница;
- IV. Формирование восприятия устной речи 1 страница;
- IV. УСЛОВИЯ УЧАСТИЯ В КОНКУРСЕ;
- IV. Требования к условиям реализации основной образовательной программы начального общего образования;
- IV. Требования к содержанию и оформлению материалов конкурса;
- IV. Структурные элементы урока.;
- IV. Сприймання та первинне усвідомлення нового матеріалу.;
- IV. Составим вместе итоговую табличку этапов педагогического процесса. Заполните пропущенные строчки. Если у вас возникнут проблемы, обратитесь за помощью в блок коррекции;
- IV. Сообщение темы урока, постановка целей.;
- IV. Робота з виставкою книг;
- IV. РОБОТА З ВИСТАВКОЮ КНИГ;
- IV. Рефлексия (письменная творческая работа).;
- IV. Результаты контрольных испытаний;
- IV. Развитие фонематического анализа и синтеза.;
- IV. ПРОИЗВЕДЕНИЯ И УСЛОВИЯ ИСПОЛНЕНИЯ.;
- IV. Природне та штучне освітлення. Організація і вимоги до зорової роботи учнів;
- IV. Правила проведения письменного вступительного испытания;
- IV. Права, обязанности и ответственность;
- IV. Порядок проведення конкурсу;
- IV. Порядок проведення конкурсу;
- IV. Порядок проведения Фестиваля;
- IV. Порядок проведения Конференции;
- IV. Порядок проведения Конкурса;
- IV. Подготовка и проведение ПМПк.;
- IV. Подведение итогов занятия.;
- IV. ОСНОВЫ ВОСПИТАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ;
- IV. Организация выполнения и защиты курсовой работы;
- IV. Объявление темы и постановка цели.;
- IV. Методические рекомендации для студентов;
- IV. МЕСТО, СРОКИ И ПРОГРАММА ПРОВЕДЕНИЯ ШКОЛЫ;
- IV. Изучение нового материала.;
- IV. Изучение нового материала.;
- IV. Изучение нового материала.;
- IV. Закрепление изученного материала.;
- IV. Закрепление изученного материала.;
- IV. Допишите формулировки закономерностей;
- IV. Должности учебно-вспомогательного персонала;
- IV. ДОЛЖНОСТИ РАБОТНИКОВ АДМИНИСТРАТИВНО-ХОЗЯЙСТВЕННОГО И УЧЕБНО-ВСПОМОГАТЕЛЬНОГО ПЕРСОНАЛА;
- IV. Вимоги до приміщення кабінету (лабораторії) біології та лаборантської;
- IV. Библейская семья: родители (мать семейства).;
- IV. а) Выпишите из 6-го абзаца предложение с глаголом в пассивной форме, назовите время глагола. Предложение переведите.;
- IV ЭФФЕКТИВНОСТЬ РАБОТЫ ИММУННОЙ СИСТЕМЫ;
- IV РЕГИОНАЛЬНАЯ ОЛИМПИАДА ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ;
- It as the subject of the sentence.;
- ISBN 978-5-91928-080-4 © Оформление. ООО «Издательство ГНОМ», 2011;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;
- INTRODUCTORY READING AND TALK;