Дисциплина - Спорт: страница индекса материалов -46 Страница
- T6.7 Устойчивость при перевороте;
- T5.4 Плечевые ремни безопасности;
- T4.8 Экстренное покидание автомобиля;
- T3.6 Альтернативные стальные трубы;
- T3.41 Места крепления ремней безопасности в монококе;
- T3.4 Минимальны е требования к материалам;
- T3.31 Испытания образца материала для монокока;
- T3.23 Несминаемые элементы;
- T3.22 Требования к характеристикам гасителя фронтального удара;
- T2.1 Компоновка автомобиля;
- T14.10 Ремни удержания рук;
- T13.2 Название университета;
- T11.2 Фиксация крепежных деталей;
- Suomenna seuraavat lauseet.;
- Something thought as unavoidable (предстоит, суждено);
- Singular and plural with fractions and decimals;
- S6.14 Вспомогательный материал;
- S5.7 Презентации без готового автомобиля;
- S4.9.2 Обозначение Отчета о себестоимости;
- S4.5 Открытые отчеты о себестоимости;
- S4.24 Обменные курсы и системы единиц;
- S4.18 Процесс оценки Отчета о себестоимости и начисления штрафных баллов;
- S4.14 Заявка на добавление позиции;
- S4.12 Модели стоимости и Методология расчета стоимости;
- S2.8 Коррекция и повторная инспекция;
- Recess - small space created by building part of a wall further back from the rest.;
- Reading aloud / Oral reading;
- Quot;Нарушил правила – вон со стадиона!" Претенденты на пост президента РФС высказывают свое мнение о ситуации с фанатскими движениями;
- Put verbs into Past Perfect tense.;
- Prohibition, possible action) in the following sentences.;
- Present Simple or Present Continuous?;
- Present Perfect or Past Simple?;
- PRESENT PERFECT CONTINUOUS;
- Poimi 3. infinitiivin muodot.;
- PLAYOFF - Фінальна частина Чемпіонату України з флорболу відбудеться ??-?? квітня у м. ЗАПОРІЖЖЯ!;
- PART IC - АВТОМОБИЛИ С ДВИГАТЕЛЯМИ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯ;
- Pane sulkeissa olevat sanat oikeaan sijamuotoon;
- Pane sanat oikeaan muotoon.;
- Osata, haluta, voida, saada;
- Opi uusia sanoja ja ilmauksia.;
- NON-FINITE FORMS OF THE VERBS;
- No Longer Music” и Текила-вечеринка;
- Muuta lauseet kielteisiksi.;
- Muuta lauseet kielteisiksi.;
- Muuta alleviivatut sanat monikkoon.;
- Muodostakaa imperatiivimuodot.;
- Muodosta imperfektimuodot.;
- Morphological Composition Of Nouns;
- Merkitse lauseisiin sanojen rajat.;
- Ma petite, я ощущаю глубину твоего горя, но мне неизвестно, чем оно вызвано.;
- Ma petite, все ли с тобой хорошо?;
- Ma petite, ma petite, ты здесь?;
- M каркас, 3M каркас, Скрытие, Плоское, Гуро, Плоское с кромками, Гуро с кромками.;
- Lue. Keksi dialogi mallin mukaan.;
- Lue tekstit ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti. Vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue teksti ja korjaa virheet.;
- Lue teksti ja alleviivaa imperfektiverbit.;
- Lue runo ja vastaa kysymyksiin.;
- Lue edellinen teksti. Kerro samat asiat naapuristasi.;
- Lue dialogi. Poimi dialogista verbien kieltomuodot ja muuta verbit perusmuotoon.;
- Lesson 9 The Olympic Movement;
- Lesson 6 Communication Technologies;
- Lesson 4 Quantitative pronouns;
- Lesson 10 Continuous Tenses;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read the text translate, try to give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text. Try to give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text. Give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text. Give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text. Give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text. Give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text. Give the title to the text.;
- Learn the following words, word combinations and notes. Read and translate the text.;
- Kirjoita lauseet perfektin kieltomuodossa.;
- Keksi kysymys Maija-sanalle.;
- Keksi dialogi mallin mukaan.;
- Je t’aime, ma petite, je t’aime.;
- Jatka lauseita mallin mukaan.;
- Iндивiдуальнi та команднi види спорту.;
- Iз кровi в мiжклiтинну рiдину,0;
- IX. ОБЕСПЕЧЕНИЕ БЕЗОПАСНОСТИ УЧАСТНИКОВ И ЗРИТЕЛЕЙ;
- IX. Дополнительная информация;
- IV. Чемпионат Ленинградской области по каратэ (WKF);
- IV. Учасники та умови проведення змагань;
- IV. ТРЕБОВАНИЯ К УЧАСТНИКАМ И УСЛОВИЯ ИХ ДОПУСКА;
- IV. Регламент проведения Игр;
- IV. Программа соревнований.;
- IV. Программа соревнований.;
- IV. Порядок присвоения спортивных разрядов;
- IV. ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ КОНКУРСА;
- INTERVIEW WITH JOSE MOURINHO.;
- III. Порядок формирования и утверждения ЕВСК;
- III. ОБЕСПЕЧЕНИЕ БЕЗОПАСНОСТИ УЧАСТНИКОВ И ЗРИТЕЛЕЙ, МЕДИЦИНСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ СПОРТИВНЫХ СОРЕВНОВАНИЙ.;
- III. Обеспечение безопасности участников и зрителей;
- III. ИЗУЧЕНИЕ НОВОГО МАТЕРИАЛА;
- iii этап чемпионат ВОРОНЕЖСКОЙ ОБЛАСТИ-2016 , КУБОК БЕЛОГО КОЛОДЦА;
- III МЕТАФОРИЧЕСКАЯ СИСТЕМНОСТЬ: ОСВЕЩЕНИЕ И ЗАТЕМНЕНИЕ;
- II. Сроки и место проведения;
- II. Порядок присвоения квалификационных категорий спортивных судей;
- II СИСТЕМНОСТЬ МЕТАФОРИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ;
- IC4.2 Первичный главный выключатель;
- IC1.9.1 Впрыскивание при низком давлении (LPI);
- IC1.11 Электронное управление дроссельной заслонкой - ETC;
- I. Правила проведения поединков;
- I. ПАЧАТКОВЫ ЭТАП ПАДРЫХТОЎКІ ДА СВЯТА;
- Hе откладывай на завтра то, что ты отложил вчера на сегодня.;
- How My Friends Keep Me Going;
- Future Simple Tense and other ways of expressing future;
- Examples. (Intensive Pronouns);
- Ex.9. Put in been or gone.;
- Ex.8.Answer the questions.;
- Ex.7.Put the following into the passive, mentioning the agent where necessary.;
- Ex.7. Change the following sentences into Indirect Speech.;
- Ex.6. Put the verbs in brackets into the Future Perfect Continuous Tense.;
- Ex.6. Make sentences using the words in brackets.;
- Ex.4. Change the following sentences into Indirect Speech.;
- Ex.3.Replace the italicized parts of the sentences by words and word combinations from the vocabulary.;
- Ex.3.Guess the meaning of the words and word combinations in italics and translate the whole sentence.;
- Ex.3. Complete this description of a typical school education.;
- Ex.3 ACTIVE VOCABULARY WORD COMBINATIONS;
- Ex.2 British Traditions and Customs;
- Ex.10. Open the brackets using the correct form of the infinitive. Translate;
- Ex.1. Say what sentences are true or false.;
- Ex. 9. Change the following sentences into Indirect Speech.;
- Ex. 8. Use the Present Continuous or the Present Perfect Continuous,;
- Ex. 8. Compare unequal things.;
- Ex. 7. Explain how the rules of the Sequence of Tenses work in this clauses. Translate the sentences.;
- Ex. 7. Complete the sentences using the most suitable tense.;
- Ex. 6. Use the modal verbs to have to or to be to to fill the gaps.;
- Ex. 6. Transform the sentences using the Passive Voice.;
- Ex. 6. Put the verbs in brackets into gerund or infinitive.;
- Ex. 6. Open the brackets using the right adverbials.;
- Ex. 5. Change the following into indirect speech;
- Ex. 4. Choose the correct option. Translate the sentences.;
- Ex. 4. Analyse the use of the article in italic. Translate into Russian.;
- Ex. 4 Compose a dialogue using the situation given below.;
- Ex. 3. Translate using the Past Simple or the Past_Perfect.;
- Ex. 3. Translate the following sentences according to the model.;
- Ex. 3. Translate into Russian.;
- Ex. 27. Translate into English.;
- Ex. 23. Translate into English using the Future Continuous.;
- Ex. 20. Translate using the Past Simple or the Past Continuous.;
- Ex. 2. Translate using different tenses.;
- Ex. 2. Criticize the actions mentioned in the following sentences.;
- Ex. 18. Insert the articles with abstract nouns.;
- Ex. 17.Translate the sentences into English using modal verbs.;
- Ex. 17. Read the newspaper articles. Rewrite them using the Passive Voice where possible. Translate your variants into Russian.;
- Ex. 15. Translate into English.;
- Ex. 15. Translate into English.;
- Ex. 14. Use the Present Simple. Continuous. Perfect. Explain the use of the tenses.;
- Ex. 14. Use the Present Simple or the Present Continuous in the following sentences.;
- Ex. 13. Continue the following chain stories.;
- Ex. 12. Use the absolute form of the possessive pronoun. Translate into Russian.;
- Ex. 10. Give the following in the plural.;
- Ex. 1. Translate into English;
- EV9.4 Штраф за нарушение срока предоставления или непредоставление;
- EV8.4 Тележка для аккумуляторного контейнера;
- EV5.5 Устройство контроля изоляции (IMD);
- EV4.6 Кожухи тяговой системы;
- EV4.5 Изоляция тяговой системы, проводка и кабелепровод;
- EV4.13 Звук готовности к движению EV;
- EV3.6 Система управления аккумулятором (AMS);
- EV2.3 Датчик крутящего момента (датчик положения педали газа);
- EV2.2 Кодовый датчик тормозной системы;
- D8.3 Право изменять порядок проведения соревнования;
- D8.24 Проверка двигателя после соревнования;
- D8.21 Топливная экономичность;
- D8.16 Заправка топливом после соревнования;
- D6.7 Штрафы, начисляемые за тест на управляемость;
- D3.7 Количество набранных баллов;
- D10.2 Неспортивное поведение;
- C) lauseen verbi on passiivissa;
- B) somebody, anybody, nobody.;
- ARTICLES WITH COUNTABLE NOUNS;
- Alleviivaa perfektimuodot.;
- AF4.6 Крепление паховых ремней безопасности;
- A8.4 Штрафы за нарушение срока представления;
- A6.4 Изготовление студентами;
- A4.9 Требование регистрации на месте соревнования;
- A4.3 Участие в автомобильных сообществах;
- A3.5 Участие в Соревнованиях;
- A2.4 Официальные объявления и информация о соревновании;
- A1.2 Цели проектирования автомобиля;
- A1.1 Formula SAE Цель соревнований;
- Як використовувати легенди;
- Я учу немецкий язык, потому что я хочу поехать в Германию.;
- Я попробовал этот тёмно-бурый напиток. Вероятно, по тем усилиям, которые затрачивает марафонец, прежде чем выпьет стаканчик глюкозы, это самое дорогое питьё в мире.;
- Я подтверждаю, что, давая настоящее согласие, я действую по своей воле и в интересах ребенка, родителем (законным представителем) которого я являюсь.;
- Этап. Муниципальный (до 30 ноября 2013 г.);
- Этап 2. Движение по азимуту на незнакомой местности;
- Этап 1. Военно-медицинская подготовка.;
- Этап 1 «Эстафета - прыжки с места».;
- Эпизод 4. «Артистка» вальс одиночества;
- Эпизод (уже не знаю какой).;